Urojenia.

on

Kiedy człowiek sobie poczyta wpisy na blogu, na który w miarę często zagląda, zwłaszcza ostatni wpis, to zaczyna liczyć. Liczy i liczy, i liczy i jak byk okazuje się, że 99 dni od ostatniego no wiecie czego w iphonie, to czysta prawda… to zaczyna człowiek panikować. I nie pomaga racjonalne przypominanie sobie, że w ulotce było napisane, że leki mogą powodować zaburzenia cyklu, nie pomaga nic a nic.

Jutro rano apteka, czas rozwiać wątpliwości.

7 Comments Add yours

  1. Widmowy says:

    Niezłe… każdy musi mieć swoje przygody, a mocna przygoda nie jest zła. Przynajmniej krew pobudza, umysł rozjaśnia itd… ;-))

  2. Krystiana says:

    -a może to twoja wyprawa zmieniła twój rytm…..
    ;-)są nowe nie musisz czekać do jutra…..:-)

    1. eulalia87 says:

      już jutro będę wiedzieć na pewno 🙂

  3. Małpa says:

    Ups! 🙂 Nie zazdroszczę emocji… Ale powiem banalne – wszystko będzie dobrze! Choć pewnie dla Ciebie będzie to długa noc… Trzymaj się ciepło!

  4. Nivejka says:

    Spokojnie, przecież wszystko jest dla ludzi:)

  5. eulalia87 says:

    jak nie, mam prawie 40 lat – za stara już jestem na takie rzeczy…!!!

  6. pajeczaki says:

    nie ma co panikować! 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s