Zamówiłam pieska…

… zamówiłam pieska. W połowie stycznia do odbioru. Sznaucerek miniaturowy, czarny. Hurra!!!

Doktorat…

… z bycia najlepszą ciocią na świecie w toku. Poszło o przygotowanie prezentacji na pedagogoikę, która wydawała się nudna, niemożliwa do przygotowania, a została zamieniona na łatwą do nauczenia, zabawną w przygotowaniu i być może niezłą w odbiorze. Kocham dzisiejszą technologię. Mogłyśmy pprzeczytać potrzebny rozdział, podyskutować, poprawcowac na prezentacją i przetrenować przedstawienie prezentacji. Niewiele moge…

Wczoraj…

… uczestniczyłam w spotkaniu stowarzyszenia, do którego należę. Stowarzyszenie zrzesza terpaeutów i osoby zainteresowane Analizą Transakcyjną. Wykład był bardzo intersujący. Jedno z ćwiczeń polegało na odpowiedzeniu sobie na pytanie „Co daje Ci potczucie sensu życia?” I wiecie co, po raz pierwszy od dawna umiałam na nie odpowiedzieć. I sobie, i mojemu rozmówcy. Ćwiczenie robiło się…

Pamiętacie…

… żołnierza? Hmm.. tak sie porobiło, że od soboty dużo robimy wszystkiego razem. I coś nie daje mi spokoju. Wczoraj jak filip z konopii wyskoczył z tym, że mnie kocha. Pierwszy raz zignorowałam, drugi raz udałam, że nie słyszę. W końcu prosto z mostu prosto w twarz wali takim tekstem. A ja, ja no cóż…

Co dziwne…

… w trakcie dwóch rozmów z lekarzem rodziinym ani przez moment nie padło nawet jedno słowo o tym jak mam się leczyć. Siedze więc w domu, nic nie robię, a raczej dostaje na łeb od nic nie robienia i zastanawiam się do dalej. Do niedzieli izolacja a potem co? Mogę pojechać do firmy, bo już…

od wczoraj…

… mniakalnie oglądam. Filipiny to jest to co zrobię jak tylko wszechświat wróci do „normalności”.

W środę…

… przed urlopem przywiozłam ojca do siebie. Brat miał potwierdzony COVID więc zadzwonił, żebym go zabrała. Za późno myślę sobie. Dwa dni poźniej zaczeło mnie palić w oskrzelach, trochę bolała głowa, w okolicach 11.01 straciłam węch. Umówiłam test przez internet no i w czwartek pojechaliśmy się zbadać. Wyniki były 13.11 – oboje chorzy. Ojciec zero…

Wypoczełam…

… w ten weekend, sprawiłam sobie masaż taki dla przyjemności a nie dla zdrowia. Choć dla zdrowia to on tez był. Zapach lawendy i dotyk drugiego człowieka podziałał kojąco. W czwartek kontrolnie porozmawiałam z terapeutka. Od pewnego czasu zauważyłam, że kupuje do domu jedzenia, ale go nie jem. Leży w lodowce tak dlugo aż wyrzucam….

Do ósmego…

… listopada zapewne nie odwołają czerownej strefy. Swoją drogą ciekawe jak 1 listopada czarni opykają. Choć słyszałam w radio, że wirus w kościołach nie działa i tam w dużych grupach spotykać się można. Jestem zmęczona. Potrzebuję tego urlopy od 10 miesięcy pracuję na najwyższych obrotach. Jeśli zostanę w domu to i tak będę pracować, bo…

Nie, nie, nie…

Nie pisz do mnie SMS-ów. Nie odpiszę Nie chce pracować z domu, ale będę. Nie wiem, nie umiem, nie rozumiem. Do niczego się nie nadaję..

W jednym

Były mąż miał 100% racji. Jestem idealnym pracownikiem korporacji. Siedząc na przeciw zarządu, sami mężczyźni btw, patrzę im w oczy i mówię z cała stanowczością „nie”. Kocham ten moment.

Po koszmarnych…

… nocnych przygodach wiem, ze z mojego ulubionego chinczyka nie zamowie juz nigdy. W ogole trudno sie bedzie przekonac do zamawiania jedzenia. I tu zapala sie zaroweczka czerwona, ktora juz od dluzszego czasu blyskala niesmialo na czerwono. Cos jest nie tak z jedzeniem. Prawie nie jem w domu, nawet jesli zrobie zakupu to jedzenie sie…

Buuu…

… ponownie homeoffice. I super, i fajnie, i beznadziejnie, i strasznie. Wszytko jednocześnie oczywiście. Bo przecież na drugie mam ambiwalencja. A nie, to na trzecie. Na drugie mam leniwa. Co u Was? Też jesień i coraz krótsze dni? Po tym jak odwołali wyjazd do Jordanii koleżanka namówiła mnie na wczasy odchudzające w Jastrzębiej Górze. Niestety…

Efekt uboczny…

… bieżni choć nieoczekiwany, to jest bardzo pożądany. Nie robię wiele. Co dwa, czasem trzy dni wskakuję zrobić 3km spacerkiem albo 30 minut, zależy od nastroju. A mimo to tłuszcz z brzuch znika. Poprawa nastroju +100. Ćwiczenia plus leki zrobiły swoje. Nareszcie mogę funkcjonować jak człowiek. Bez strachu przy każdym ruchu.

Byłam dziś…

… na pogrzebie ojca przyjaciółki. Były maż również był .Widziałm go pierwszy raz od 2,5 roku. Jakiś taki zabiedzony, włosy zapuszczone, ubrania jak po starszym bracie, znowu przytył i nieco się postarzał. Powiedziałm cześć i minęłam ich wszystkich. Wykluczyli mnie a teraz czekali, aż podejdę i pogadam jak kiedyś? Pamiętacie jak pisałam, że kiedy się…

Po miesiącu…

… nierównej walki poszłam do lekarza. Dostałam leki. Ból odszedł w niepamięć. Od wczoraj czuję, że żyję i nie jest to cierpienie. Na wszelki zrobię jeszcze rezonans i zobaczymy co dalej. PS bieżnia jest super.

Przyjechała…

… bieżnia. Muszę chodzić, żeby poprawić stan kręgosłupa. Że będę spacerować po okolicy, nie ma co liczyć. Gdybym chciała, to bym to robiła, a nie robiłam. Z bieżnią jest szansa. Plan w tym tygodniu codziennie 3km, od przyszłego 5km. Nie wiem jak wytrzymam prawie godzinę idąc… co zrobić z głową, jakie zajęcie dla rąk w…

Zaletą…

… pracy w domu, że można coś upichcić (jak się ma z czego cozywiście). Tym razem było: Leżąc na stole u osteopaty (albowiem dysk wylata) zdałam sobie sprawę jak bardzo brakuje mi dotyku drugie człowieka. Nie mówię tutaj o seksie, a o zwykłym dotykaniu, potrzymaniu za ramię, przytuleniu, ręce położonej na udzie kiedy siedzi ktoś…

Że…

… już wrzesień, że zima idzie i słońca coraz mniej? Kto by pomyślał.

Ryzyk…

… fizyk. Idę na kolację. Będzie co ma być ;).

A jednak…

… radzenie sobie z porażką, nie jest najmocniejszą stroną niektórych z nas. Tinderowej przemiłej konwersacji ciąg dalszy. Przecież mógłby usunąć parę i zapomnieć o sytuacji, a jednak z jakiegoś powody pisze do mnie tak:

Po czym

poznasz poznaniaka? Bierze urlop, aby wyremontować chatę 😂😂🙂.

W profilu…

… na Tinderze mam wpisane „szukam dojrzałego mężczyzny z pozamykaną przeszłością”. A trafiają mi się tacy..

Kolejny…

… raz a nawet z 10 razy zainstalowałam, odinstalowałam, zarejestrowałam się, usunęłam konto, i tak w kółko. Dzisiaj znowu jestem na tak, ciekawe czy wytrwam choć do końca tygodnia. A głowie ten kawałek.

Tradycyjnie…

… już piątki = home office. Bratowa ze średnią wpadną około 11:00 na torta bezowego. Akurat będę mieć telco, jakoś poradzimy. W końcu kawę sobie zrobić i torta ukroić większość z nas potrafi. Jakie macie plany na weekend? Aż mnie skręca kiedy pomyślę, że większość prześpię. Obym chociąż na taras dotarła coby si trochę poopalać….

…rwa mać!

Pamiętacie mój piękny dębowy olejowany stół z poprzedniego mieszkania za jedyne 3,5 tysiąca złotychh polskich? Ja ….rwa pierdolę. I jeszcze zmiast się zapytać to czyściła pastą do zębów… …rwa… Teraz wygląda tak. Buraczki.

Na drugie…

… mam Leniwa. Wiecie o tym, z każdego słowa ten fakt tutaj przebija. Wczoraj pracowałam w domu i w międzyczasie…

Raz…

dwa… trzy… wzruszająco… poruszająco

Malutkie…

… marzenie dzisiaj mam. Marzy mi się… zupka chinka, pikantna, krewetkowa. Za daleko do sklepu, no i niezdrowo, no i dziś spełnianie marzeń się nie należy. Zostanę w domu robiąc maraton z drugiego sezonu Karpi. Wg mnie słabszy niż pierwszy. Jak Wy sądzicie?

I tak…

… tydzień dobiega końca. Szybko zleciało. U Was też wciąż pada? Ja na suszę to wyjątkowo często coś?!

Od soboty…

… bratanice na stanie. Są już wyższe ode mnie, mają większe cycki i lepiej robią makijaż a jednak wciąż spędzamy trochę czasu polegując w moim łóżku i wypłakując oczy przy Coco albo Krainie Lodu. Kocham je nad życie. Zwłaszcza kiedy robią mi wypasione śniadanko i wypasiony obiad… a ja mogę leżeć i pachnieć. Choć to…